10000BL 5% Poco helyett e-cigi nikotin erősség

Sziasztok! Nagyon kezdő vagyok a témában, és a poco bar helyett döntöttem úgy, hogy hosszútávon ár/érték arány és saját ízek/aromák preferálása miatt átváltok az e-cigarettára.
MTL preferenciát nézve rendeltem is egy kezdő készletet, ebből:
GeekVape - Wenax S3 1100 mAh
kazán: Wenax S 1,2 ohm illetve 0,8ohm-os
milyen nikotin erősséget ajánlanátok nekem, jelenleg az 5mg/ml-es nikotinsós változatot tolom, nem rossz, de nem igazán érzem meg :smiley_cat:
Ahogy utánaolvastam az 5%os juice az 50mg/ml-nek felel meg ami aztán kemény, bár lövésem sincs, hogy egy poco bar-ban milyen kazán lehet, milyen teljesítménnyel…
Nem kéne az 5% gondolom a geekvape-es szettel, de azért ettől az 5mg-tól valami erősebb nem ártana :roll_eyes: :face_exhaling:
Előre is köszönöm a segítségeteket.

1 kedvelés

Szia!! Javaslom először előre kevert alaplevet vegyél!! Ott általában rá van írva, hogy 3% gyenge, 12% közepes,18%erős!!

5 kedvelés

Szia Gaebryen!

Mivel mindenkinél más az ingerküszöb, nehéz lenne megmondani mi a kielégítő mennyiség számodra. Ami biztos, hogy a nikotinsók torokhatása sokkal lágyabb, mint a szabadbázisú nikotinoké. Nem véletlen, hogy a nikotinsókkal az egekbe képesek lőni a nikotin mennyiséget, szorosabbá téve vagy gyorsabban kialakítva a függőséget…

Talán a saját tapasztalásom segíthet a döntésben:

  • Erős dohányosként a hagyományos nikotin boosterrel álltam át és a 18mg/ml-es erősséggel többször szét is csaptam magam vele, fejfájás, szédülés, hányinger…stb. (magas vérnyomás tünetek!!!). Ezért aztán nagyon hamar, pár hónap alatt levittem a mennyiséget és a költségeket is(!) a felére, majd annak is a harmadára. Láncdohányosként most 3mg-ot használok immáron három éve.

Minden leszokás vagy átszokás egy stressz a szervezetnek, de a fokozatosság segít majd testünknek megfelelni az új körülményekhez. A kísérleti alany Te vagy, neked kell megtapasztalnod a mértéket.

12 kedvelés

Na ez egy korekt megfogalmazás!!

6 kedvelés