Vaporesso target 100 segítség

Sziasztok!
Teljesen kezdő vagyok, kb 1 hónapja használok e cigit.
Adott egy Vaporesso Target 100 mod, amit eddig full gyári használtam. Viszont szeretném kimaxolni ha van rá lehetőség.
A kérdésem az lenne hozzátok hogy erre a modra tudok e építhető kazánt tenni, vagy arra teljesen másfajta modok alkalmasak?
Köszi a segítséget! :hugs:

2 kedvelés

Szervusz én se vagyok olyan idős ezen az oldalon. De bátorkodom meg kérdezni, hogy DL vagy MTL vonalon gondolkodsz ?

4 kedvelés

Szia!Bármilyen 510-es csatlakozós tankot rátehetsz.

3 kedvelés

Mindenképp DL.
Ez az első modom, ez volt hozzá gyárilag, telsejen be jön a sima analóg cigi után :face_with_peeking_eye:

Köszönöm szépen :slightly_smiling_face:

Szívesen!Annyi kiegészítés,hogy max. 25 mm átmérőjü tankot fogad.

2 kedvelés

RBA (építhető kazán) bár nem vagyok biztos benne hogy a tiédbe kapható (vaporesso gtx rba van csak más tank/podba)vagy RTA (tankos szett) ?

Olvastam a gyorstalpalót kezdőknek részt, viszont nem értem mi a különbség a két típus között. Mármint RDA vs RTA :man_shrugging:t2:

Az rba építhető kazán az adott tank típushoz pl tfv8 tank
image
Tvf8 rba
image

Tfv8 gyári kazán

image
A teljesen építhető kazán meg alap deckel rendelkezik pl Zeus
image
image

2 kedvelés

Rba elsőre jó választás had idézzem a helyi szak irodalmat .: @Vaperina_Kinga tollából
RBA (ReBuildable Atomizer)
Ezt érdemesnek éreztem megemlíteni, ugyanis a porlasztós tankok többségéhez kapható RBA fej is. Ezzel megszűnik a pánikszerű porlasztó rendelgetés. Ezt nyugodtan nevezhetjük kakukktojásnak, hisz a porlasztós tankokhoz is, és az RTA-khoz is kötődik.

Ez még az én PL-em [PARASZTI LOGIKA] Ha el is rontom a tekercselést vagy kazán ki leheli az utolsót akkor bármikor cserélhetem a kettőt

3 kedvelés

Rba dual/Rba single

image

Rta dual/single deck

image

Rta mesh

image

Rta quad
image

2 kedvelés