Rta folyadékszabályzással

Sziasztok.
Tudnátok ajánlani felújíthatós mtl tankot aminek szabályozható a folyadékszállítása és nem olyan mint a fehér holló,hogy nem nagyon lehet sehonnan rendelni . Expromizer 4-5 hasonló tankokra gondolok.
Köszönöm a segítséget.

Byka,Kayfun,Taifun,

Az attól függ mennyit szánsz rá.

Ez elég nehéz kérdés. Inkább úgy mondanám,hogy egy viszonylag folyásmetes tankot szeretnék viszonylag könnyű építéssel. Újrakezdő vagyok a vape világában ,2013 -ban hagytam abba :joy:és most újra elkezdeném,de nem szeretnék nagyot csalódni.Ezért is kértem segítséget.

By-Ka V9 vagy SE! :wink:

3 kedvelés

Ez oké, de kéne egy összeg. :sweat_smile:

Make It Rain Money GIF by yvngswag

Expromizer V4-et szerintem már csak itt kapsz: RTA ATOMIZER - MTL | ExVAPE ExPROMIZER V4 MTL RTA - BRUSHED STEEL COLOR | www.ego-cigarety.sk

Addig lesem, hogy veszek még kettőt :grin: (három forog belőle)

a van-tól nem kell félni :smirk:

Nem is értem minek az nektek múltkor 10 perc alatt jutottatok el nálam, hogy ha spórolni szeretnék meg sváb vagyok, akkor vegyek Danit :wink: :face_with_hand_over_mouth: :hugs:

Furán hangzik, de hosszabb távon nem feltétlen mondtunk butaságot. Mondjuk lehet én kezdtem el, hogy vegyél dani microt. :smile:
Az tényleg kompakt, ergonómikus.

Azt nem mondtam, hogy nincs igazatok :wink:, most sem mondom csak @Ispy kommentjére reflektáltam :wink: :smiley:

Szia! Nekem is van Expro 4-es tankom és jó szívvel ajánlom! Talán az egyetlen tankom ami nem folyt soha. Ízvisszaadásra nem egy Dwarv, de masszív, jó megmunkálása van, könnyű építeni. Udv: Bunker

Na, és vettél? Naugye. :rofl:

Egyébként tankot keresünk, de nem mindegy, hogy 10k vagy 60k a keret, mert ha 10, akkor is byka és kész. :sweat_smile:

2 kedvelés

látod mondom én, hogy mindegy mennyi az annyi, ha mod Dani, ha tank byka :rofl:

1 kedvelés

Mondanám, hogy ursa nano…de nem mondom. :grin: