Sziasztok.
Tudnátok ajánlani felújíthatós mtl tankot aminek szabályozható a folyadékszállítása és nem olyan mint a fehér holló,hogy nem nagyon lehet sehonnan rendelni . Expromizer 4-5 hasonló tankokra gondolok.
Köszönöm a segítséget.
Byka,Kayfun,Taifun,
Az attól függ mennyit szánsz rá.
Ez elég nehéz kérdés. Inkább úgy mondanám,hogy egy viszonylag folyásmetes tankot szeretnék viszonylag könnyű építéssel. Újrakezdő vagyok a vape világában ,2013 -ban hagytam abba és most újra elkezdeném,de nem szeretnék nagyot csalódni.Ezért is kértem segítséget.
By-Ka V9 vagy SE!
Ez oké, de kéne egy összeg.
Expromizer V4-et szerintem már csak itt kapsz: RTA ATOMIZER - MTL | ExVAPE ExPROMIZER V4 MTL RTA - BRUSHED STEEL COLOR | www.ego-cigarety.sk
Addig lesem, hogy veszek még kettőt (három forog belőle)
a van-tól nem kell félni
Nem is értem minek az nektek múltkor 10 perc alatt jutottatok el nálam, hogy ha spórolni szeretnék meg sváb vagyok, akkor vegyek Danit
Furán hangzik, de hosszabb távon nem feltétlen mondtunk butaságot. Mondjuk lehet én kezdtem el, hogy vegyél dani microt.
Az tényleg kompakt, ergonómikus.
Azt nem mondtam, hogy nincs igazatok , most sem mondom csak @Ispy kommentjére reflektáltam
Szia! Nekem is van Expro 4-es tankom és jó szívvel ajánlom! Talán az egyetlen tankom ami nem folyt soha. Ízvisszaadásra nem egy Dwarv, de masszív, jó megmunkálása van, könnyű építeni. Udv: Bunker
Na, és vettél? Naugye.
Egyébként tankot keresünk, de nem mindegy, hogy 10k vagy 60k a keret, mert ha 10, akkor is byka és kész.
látod mondom én, hogy mindegy mennyi az annyi, ha mod Dani, ha tank byka
Mondanám, hogy ursa nano…de nem mondom.
A byka klón is jó minőségű? Bocsi hogy beletrollkodok a topikba de én most pont azt nézegetem mert azzal a szörnyű gonddal szembesültem hogy szeretem váltogatni napi szinten a dohányos és gyümis ízeket, de csak egy tankom van
Én így most ugyanúgy elköltök egy vagyont porlasztókra mint eddig