Nem édes-édeskés liquidek

Sziasztok.
Tudtok-e olyan kész liquideket ajánlani nekem,amik nem édesek?
(Teljesen kezdő vagyok,pénteken jött meg a készülékem:Vaporesso gtx one. 1.2 ohm-os Mesh porlasztó van benne,de rendeltem még előre 4 porlasztót,azok 1.2 ohm-os Regular-ok.A csomagba kaptam még,van egy 0.8 ohmos Mesh)

Remélem kiírhatom,ha nem előre is elnézést…a theliquidcity-ről rendeltem kész liquideket.20mg/ml Salt Nic PG50:VG50 10ml-eseket.(mint az előbb egy beszélgetésből kiderült nagyon magas nik.tartalommal vettem​:cry:azt hittem ezt kell vennem)

Dinner Lady:Cherry Menthol(nem érzek mentolt)és Pink Berry(ezt ki is öntöttem a lefolyóba a tankból)

Juice&Power:Strawberry lemonade berry salt

Vampire Vape:Sweet tobacco(nem érzem a karamellt)és Pinkman(ez az egy jött be eddig talán)

És ismerem a Vampire Vape:Heisenberg-jét is,az is még elfogadható nekem.

Nem tudom miket próbálják még ki.Természetesen kevesebb nikotin tartalommal.A készeknél a kevesebb ugye 10mg/ml-ert jelent.Ez a 2 választás van.

4 kedvelés

Szia,a Dinner lady tropical fruits nagyon jó szerintem.guava és ananász íze van az ananász alig érezhető inkább a guava ami dominál.nem túl édes. lehet belőle olyat venni amit csak fel öntesz és kész,mondjuk azt is kell állni hagyni 1-2 napot de utána jó lesz.kész liquidet nem nagyon próbáltam csak 1-2öt de azok nem ízlettek.valamiért nem jönnek be a kész folyadékok valószínű velem van a baj.Még ami jó lehet azok a erdei gyümölcsös aromák vagy kész liquidek én úgy vettem észre azok inkább savanykásabb ízűek.

6 kedvelés

Szia! Ajánlom MTL-be a PJ Empire Thai Chai Boba nevű aromáját. Ha jól emlékszem shake and vape, tehát felöntöd alaplével a flakeszt, osszerazod és másnapra jó. Ez egy fűszeres narancsos íz egyébként, nem édes abszolút. Anno ezt szívtam DL-be és MTL-be is, akármit használsz majd a jövőben jó lesz benne. :grin: