Liquid - mindenképp kell hígítani?

Sziasztok! Nagyon nagyon nagyon kezdő vagyok, olyannyira, hogy még csak a héten kezdtem kicsit belemélyedni a vape világába és megmondom őszintén hogy nagyon megtetszett és közben elég bonyolultnak is hangzik.
Régebben kocadohányos voltam pár évig, mostanában meg ha ismerős tudott hozni elfbart, azt szivogattam, de szeretnék valami tartósabbat!
Jópár videót néztem a youtubeon meg itt is olvasgattam elég sokat és arra jutottam, hogy az MTL verzió nekem szimpatikusabb lenne minden szempontból, főleg, hogy sokkal egyszerűbb. Oxva xlim classicot néztem ki, igazából tetszenek a podmodok, az egyszerűségük meg hogy nem nagyon lehet elqrni.
Viszont a liquidekkel kicsit hadilábon állok. Van olyan, amit nem kell hígítani? Ez a legnagyobb dilemmám. Vagy mindet kell és emiatt jobban személyre szabható. Abszolút nikotinmenteset használnék. Kezdésnek olyat, amit megveszek, beleöntöm (hagyom ázni) és lehet szívni - ha létezik ilyen. De ha nem olyan macera az érlelés a shortfillekkel, lehet, hogy azzal is megpróbálkoznék.
Köszönöm a válaszokat előre is :slight_smile:

3 kedvelés

Amihez nem kell semmi nincs.
Olyan van, hogy egyszerűen kevés főleg nikotin nélkül, mint írtad. A hazai vagy külföldi rendelős termékekre vagy kíváncsi? Ha megírod a számodra kedves ízvilágot lehet szűkíteni a választékot.

3 kedvelés

Nézd csak meg ezt , nem kell keverni. (egy teheccséges amatőr vagyok csak)

5 kedvelés

Pedig van. :saluting_face:

3 kedvelés

itt is van ami kész van használatra… Maximum Smoke gyümölcs, desszert ízû e-liquid, e-cigi utántöltõ (eliquidonlineshop.com)
Ráadásul a nikotint ingyen adják bele! :grin: …pl ugyanannyiba kerül a 0mg-os és a 18mg-os is adott mennyiségű e-liquid-ből. ügyes

5 kedvelés

Itt is van ,ha igaz.
e-Smoker – elektromos cigaretta és e-liquid (esmoker.co)
Edge-ből műxik rendessen.

3 kedvelés

Nosmoke.sk

4 kedvelés