Kezdő vagyok még, eddig POD-oztam, ám váltanák DL gépre.
Következő lenne a kérdésem: Single vagy dual huzallal tudom a legjobb ízt kifacsarni?
Valaki azt mondta single tekeréssel van jobb íz, valaki szerint duállal.
Tudom ez kazán függő is.
Egy Voopoo Drag X Plus Pro(100W) modot néztem ki, ez eléggé tetszik, 1 akksis, így ehhez szeretnék majd egy RTA-t. Illetve mi az az ellenállás ehhez kapcsolva amikkel a legjobb ízek elérhetőek?
Meglátásom szerint,annak , hogy single vagy dual tekerés a legkevesebb jelentősége van íz téren. Ez sok mindentől függ, de a tekerések számától a legkevésbé
Általában mindenki, a valamilyen tankját, a neki tetsző bármilyen ellenállással főzi, a hozzá optimálisan kitapasztalt akármekkora teljesítményen.
Kérlek ne ijedj meg, de vape egy ilyen egyén és persze hardware függő, de teljesen szubjektív műfaj! Egy ilyen általános kérdésre, csak általánosságokkal lehetséges választ adni. De…
Kezdő dl-esként azt vettem észre, hogy minnél több vattamennyiséget képes befogadni egy-egy kazánrész és tekerés, annál nagyobb felületen, annál kisebb ellenállás értékkel, viszont annál nagyobb teljesítményen és annál nagyobb mennyiségben fogyó liquvid fogyasztással és gőzkibocsájtással dolgozik egy-egy dl cucc. Persze a gőzre még ráerősíthet a VG többletű alapleves is.
Én inkább az ízekre mentem rá, 50/50es alapot használok, szálhuzalból tekerek magasabb ellenálláson, kevesebb teljesítményen, takarékosabb fogyasztással, és kis “tűzterű” dl tankokkal és csak néha-néha vadulok egy Aromanizer v2-vel. Ilyenkor asztán fogy is a liquid rendessen…
Leggyakrabban viszont:
A 21700as modommal duálban kb 0,3-0,4 Ohm 30 Watt körül használok egy rdta-t. (Cthulhu Gaia)
A 18650es modommal single-ben kb 0,4-06 Ohm 20 Watt körül használok egy rta-t. (Dvarw Fl Dl)