Legjobb íz

Sziasztok

Kezdő vagyok még, eddig POD-oztam, ám váltanák DL gépre.
Következő lenne a kérdésem:
Single vagy dual huzallal tudom a legjobb ízt kifacsarni?
Valaki azt mondta single tekeréssel van jobb íz, valaki szerint duállal.
Tudom ez kazán függő is.
Egy Voopoo Drag X Plus Pro(100W) modot néztem ki, ez eléggé tetszik, 1 akksis, így ehhez szeretnék majd egy RTA-t.
Illetve mi az az ellenállás ehhez kapcsolva amikkel a legjobb ízek elérhetőek?

Köszi a válaszokat

Meglátásom szerint,annak , hogy single vagy dual tekerés a legkevesebb jelentősége van íz téren. Ez sok mindentől függ, de a tekerések számától a legkevésbé

Viszont azt a single modot meggondolnám, ha 40-50 watt főlé mész 21700-al. 18650-nel meg inkább 30 watt környéke.

Általában mindenki, a valamilyen tankját, a neki tetsző bármilyen ellenállással főzi, a hozzá optimálisan kitapasztalt akármekkora teljesítményen. :wink:

Kérlek ne ijedj meg, de vape egy ilyen egyén és persze hardware függő, de teljesen szubjektív műfaj! Egy ilyen általános kérdésre, csak általánosságokkal lehetséges választ adni. De…

Kezdő dl-esként azt vettem észre, hogy minnél több vattamennyiséget képes befogadni egy-egy kazánrész és tekerés, annál nagyobb felületen, annál kisebb ellenállás értékkel, viszont annál nagyobb teljesítményen és annál nagyobb mennyiségben fogyó liquvid fogyasztással és gőzkibocsájtással dolgozik egy-egy dl cucc. Persze a gőzre még ráerősíthet a VG többletű alapleves is.

Én inkább az ízekre mentem rá, 50/50es alapot használok, szálhuzalból tekerek magasabb ellenálláson, kevesebb teljesítményen, takarékosabb fogyasztással, és kis “tűzterű” dl tankokkal és csak néha-néha vadulok egy Aromanizer v2-vel. Ilyenkor asztán fogy is a liquid rendessen… :yum:

Leggyakrabban viszont:

  • A 21700as modommal duálban kb 0,3-0,4 Ohm 30 Watt körül használok egy rdta-t. (Cthulhu Gaia)
  • A 18650es modommal single-ben kb 0,4-06 Ohm 20 Watt körül használok egy rta-t. (Dvarw Fl Dl)