Kylin v3 RTA liquid fröcsögés

Sziasztok !

Nagyon kezdő vagyok még a témába , összeraktam egy Kylin v3 rta tankot , a hozzá kapott 2 db clapton coilal (28ga*3+38ga 0.41 ohm). Leégetés után a mod 0.21 ohmot írt. Bevattáztam úgy ahogy a nagykönyvben megvan irva (elvileg :smiley: ) 35-65W tartományban már mindent probáltam de fröcsköl/pattog a tank mi lehet a baj ? :frowning:

1 kedvelés

Üdv
Ezt igy nagyon nehéz lenne megmondani enniyből . Pg vg arány esetleg egy képet dobnál föl akkor a többiek többet tudnak segiteni.

4 kedvelés

Szia! Két fő oka lehet. Az első kevés és nem megfelelő vattázás. A másik híg a liquided. Kép sokat segítene ill. Vg/Pg arányod megadása.

3 kedvelés




70VG/30PG shortfill lötyivel van töltve

Hi szerintem kevés az a vatta az első képen amin áthúztad már ott lehet látni hogy a tekerésben szinte nem is szorul a vatta. Ami nagy baj ! Ezt ujra kell vattázni. Próbáld úgy hogy amikor behúzod a coiba szoruljon a vatta. De azért ne rángasd el coilt. Amikor méretre vágod hagyd hosszabbra az egészet. Aztán próbálj neki egy nagyobb válatt csinálni fent aminek szépen van egy esése lefelé.A maradékot ami kimaradt csak tömköd le annyira hogy a csipesz épen beférjen ott ahol felveszi a levest a tank. Valamint figyelj arra hogy amikor levest rakasz a vátra akkor összeesik ! Ez 70 vg hez szerintem nagyon kevés ezért szörcsög és köpköd. Tessék több vattával ujra építeni :slight_smile:

2 kedvelés

A liquid arány miatt nem kéne fröcsögnie, viszont az a vatta szerintem sovány bele. Fűzd újra bátrabban több vattával, de arra figyelj, hogy ne ess át a ló túloldalára, mert akkor meg dryhit lesz belőle!

1 kedvelés

Sovány aza vatta nagyon bele …

1 kedvelés

Ez a cipofuzos vattám van , esetleg egy cipőfűzőhöz tegyek még hogy vastagabb legyen ?