Íz kérdés (Coolfire Z80 + Zenith II)

Sziasztok!

Részben kezdő vagyok még bár elég sokat olvasgattam itt és máshol is. Nemrég kezdtem a vapelést, először egy Voopoo Argus G2 mini - vel, viszont ~1hete beszereztem egy Innokin Coolfire Z80 + Zenith II kombót. A gondom az ízzel lenne, mi okozhatja, hogy bármilyen liquid íze a Voopoo - ban sokkal intenzívebb mint az Innokin - ben? Konkrétan utóbbiban szinte semmit nem lehet érezni vagy csak nagyon haloványan. Próbáltam többféle liquidet, többféle arányban, gyárilag kevertet, sajátot, állítok wattot, Hz-t, levegőt de az ízben semmi változás. A Voopoo - ba ha egy dohányos íz után pl egy teljesen eltérő gyümölcsöset teszek, 2-3 slukk után azonnal érezni (fordítva szintén, gyümölcsös után dohányos teljesen jó), az Innokinben semmi. Vettem hozzá egy GO z tankot is, ugyanaz az eredmény, az intenzívebb ízeket csak akkor adja vissza (akkor sem annyira mint az Argus) ha nem volt előtte semmi más beletöltve. MTL - re használnám de nekem furcsa, hogy a lényegesen drágább készülék ennyivel “rosszabbul” adja vissza az ízeket. Az rendben van, hogy más porlasztó, stb, de hiába növelek az aroma arányán, lényeges változás akkor sem történik. Ugyanaz a liquid teljesen más a két készülékben. Próbáljak esetleg más tankot? Néztem a Voopoo PnP-X és Aspire Nautilus 3 - at, ezek közül javíthat valamelyik a problémán?
Köszi!

1 kedvelés

Zenith 2 kazánt én használok a 0,3-as porival. Dl-ben 30W körül igen jó ízeket ad vissza. Gyümölcsös és desszert ízek voltak próbálva

6 kedvelés

Szerintem a porlasztós kazánoknál a porlasztó kivitelezése is számottevő lehet. Nehéz kicsemegézni a gyártó által használt és beépített anyagokat pl. milyen vatta, tekercs vagy háló. Ezek viszont jelentősen más-más ízt produkálhatnak, azonos beállításokat, ellenállást feltételezve.

1 kedvelés