Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata erről a modról?
Megtetszett,megrendeltemCsak mivel elég occó volt,és aliexpresszes félek,hogy nagyon gagyi lesz.
Szia. @Donat - nak van egy. Amennyire én tudom meg van vele elégedve.
Remélem akkor jó lesz.
Ez jó hír!Köszi!
Az egy Hellvape MD a tetején?Azzal használnám én is majd,csak SS-el.Még mindkettő úton van egyenlőre.
Igen, szuper tank ez is könnyű, gyors az építése. Kinga ajánlására MTL -ben Ni80 Superfine Fused Claptonnal használom, tökéletes bele. Kiváló ízeket ad.
Sziasztok!
Nagyon szép tank!
@Donat @Janchee használjátok egészséggel!
Az az igazság,hogy nálam is beindult a bogár erre a tankocskára.
Kérdezném,hogy mennyire kezdőbarát?
Én féléve vape-elek,szóval kezdő vagyok,de egyből barátok lettünk
Az első tekerés van bent,eddig minden ok.
Tudom,még korai ezt kérdeznem,de a Berserker minihez képest,(ha jól látom olyanod is van), mik az első benyomásaid?
Így elsőre,építeni nagyon könnyű.Lehet,hogy pont eltaláltam a vattázást,azzal nem volt gond.Az ízre kiváló!
Hát mi már nem vagyunk olyan jó barátok.Sokat nem haszáltam még,de folyik alul a levegőzőnél.Lehet,hogy vattázási probléma,még kisérletezgetek vele.
Sajnálom.
De valahol,itt a Vaperinán olvastam,hogy ennél a tanknál a folyást,ahogy Te is írod,vattázási probléma okozhatja.
Csak az a furcsa,hogy elsőre nem volt gond.De nem tudom azóta mit csinálok rosszul.
Köszönöm az infót,nekem is jól jöhet.
Pár óra használat,meg már a harmadik tank liquid elgőzölèse után,nem tapasztaltam megfolyást.
Egyèbkènt a vattázást sacc/kb úgy lőttem be,mint a
Berserkernèl.Azaz csak vèkonyan,ès a vègeknèl jól megritkítva.
Ez a kijelentésem,tegnap még megállta a helyét.Mára azonban sajnos már nem.Miután elpöfékeltem több tartálynyi dohányos liquidet,gondoltam kipróbálom,milyen a tank gyümölcsös vonalon.