Hűs liquid

Sziasztok Kedves vaper társak!:kissing_heart:
Olyan kérdésem lenne, ami valószínűleg már biztos volt téma de én sajnos nem jártam utána mert itt úgy is vannak kedves és jártas emberkék akik segítenek ebben nekem. Szóval a kérdésem az lenne, hogy tudtok-e nekem ajánlani valami finom jeges liquidet vagy aromát és itt tényleg arra gondolok minél hűvösebb torokhatás legyen. Ízekben a gyümölcsös dolgok jönnek be vagy akár cola íz ilyesmi és mivel kezdő vagyok keverési tippeket is elfogadnék. Előre is köszönöm a segítséget. Szép estét és jó gőzölést mindenkinek!

3 kedvelés

Szia!
Habár nem az az igazán hűs, de azért érezni rajta, hogy ilyen vonalon mozog: Dinner Lady Strawberry Bikini ICE, van belőle aroma és Shake and Vape opció is, nekem egyik kedvenc / állandó ízem. Az aromát 15-20%-ban ajánlja a gyártó, én 15%-ban szoktam keverni és abszolút ízletes.
Csak ajánlani tudom. :slightly_smiling_face:

3 kedvelés

Vampire Vape - Heisenberg + egy leheletnyi tömény mentol. (mondjuk a Heisenberg elég megosztó, nekem mindennapos használatban van, a kékszőlő dominál mostmár, régen mentolosabb volt)
Most van még számomra új, a Cuckoo - Chernobyl Lemon. Ez citrom-menta enyhén hűs longfill. De nekem nagyon bejövős, mert imádom a citromos és a mentás dolgokat, szóval már olvasáskor tudtam, hogy mellélőni nem fogok. Ugyanitt citromos aromákkal kapcsolatban ha valakinek van ajánlása, akkor jöhet. :slight_smile:

3 kedvelés

A Heisenberg éppen ma èrkezett hozzám,már kevertem is belőle.Mi a tapasztalatod,mennyi ideig kell èrlelni?

1 kedvelés

Saját tapasztalatom: Szinte az egyetlen aroma, ami azonnal is szívható, és nem lesz csalódás. De a 3-5 nap nem fog neki ártani :wink:

1 kedvelés

A legjobbat elfelejtettem:

Mistic Juice - Green Fairy. Na ez a konkrét negrós aroma. Csak idehaza bajos hozzájutni, külföldről kell rendelni. DE ha találsz magyar beszállítót akkor osztd meg, mert még nem találtam :smiley:

3 kedvelés