Sziasztok Kedves vaper társak!
Olyan kérdésem lenne, ami valószínűleg már biztos volt téma de én sajnos nem jártam utána mert itt úgy is vannak kedves és jártas emberkék akik segítenek ebben nekem. Szóval a kérdésem az lenne, hogy tudtok-e nekem ajánlani valami finom jeges liquidet vagy aromát és itt tényleg arra gondolok minél hűvösebb torokhatás legyen. Ízekben a gyümölcsös dolgok jönnek be vagy akár cola íz ilyesmi és mivel kezdő vagyok keverési tippeket is elfogadnék. Előre is köszönöm a segítséget. Szép estét és jó gőzölést mindenkinek!
Szia!
Habár nem az az igazán hűs, de azért érezni rajta, hogy ilyen vonalon mozog: Dinner Lady Strawberry Bikini ICE, van belőle aroma és Shake and Vape opció is, nekem egyik kedvenc / állandó ízem. Az aromát 15-20%-ban ajánlja a gyártó, én 15%-ban szoktam keverni és abszolút ízletes.
Csak ajánlani tudom.
Vampire Vape - Heisenberg + egy leheletnyi tömény mentol. (mondjuk a Heisenberg elég megosztó, nekem mindennapos használatban van, a kékszőlő dominál mostmár, régen mentolosabb volt)
Most van még számomra új, a Cuckoo - Chernobyl Lemon. Ez citrom-menta enyhén hűs longfill. De nekem nagyon bejövős, mert imádom a citromos és a mentás dolgokat, szóval már olvasáskor tudtam, hogy mellélőni nem fogok. Ugyanitt citromos aromákkal kapcsolatban ha valakinek van ajánlása, akkor jöhet.
A Heisenberg éppen ma èrkezett hozzám,már kevertem is belőle.Mi a tapasztalatod,mennyi ideig kell èrlelni?
Saját tapasztalatom: Szinte az egyetlen aroma, ami azonnal is szívható, és nem lesz csalódás. De a 3-5 nap nem fog neki ártani
A legjobbat elfelejtettem:
Mistic Juice - Green Fairy. Na ez a konkrét negrós aroma. Csak idehaza bajos hozzájutni, külföldről kell rendelni. DE ha találsz magyar beszállítót akkor osztd meg, mert még nem találtam