Sziasztok
Kezdő vagyok építésben, s egy mechát raktam össze
Mikor tudom hogy újra kell tekernem és/vagy vattáznom?
Szia!
Akkor célszerű vattát cserélni amikor már kokszos íze van a gőznek Tekerés csere függ a huzal minőségétől illetve látni is fogod amikor cserére van szükség.
Köszönöm
Esetleg arról hogy kaphatok infót mechánál hogy merül az akkum?
Nem használok mechát de ajánlom, hogy ezt olvasd át
Mennyi az ellenállás? Úgy látom 1x18650 ha igen, akkor vigyél magaddal egy szatyor akksit is. 1db 18650-es mecha nem igazán alkalmas DL-re, de ez csak az én véleményem.
Át olvastam s a tekerés meg ilyesmi megy a fizika is elég jól megy
Csak az akku merülés eddig vagy nem történt meg vagy nem igazán van jele
Az elmúlt két napban nálam kibírt egy napot
Akkor ok!
Helló. Nem ismerem a szokásaidat, de örömmel látom, hogy1db 18650 simán viszi a napodat azzal a két szép tekeréssel.
Viszont amennyiben ezen változatnál és elkezdenél láncvapelni! Ne TEDD.
!! Nem okoskodni szeretnék!!!
!! Csak vigyázz vele!!
Fontos információk a Líthium-ion akkukról. (Jó tudni)
-
Melegedés: A lítium-ion akkumulátorok hajlamosak felmelegedni használat közben, különösen ha nagy áramot igénylő eszközökben vannak használva. Ha az akkumulátor túlmelegszik, az belső kémiai reakciókat indíthat el, amelyek tovább növelhetik a hőmérsékletet, vezetve akár termikus kifutáshoz is. Ez a jelenség súlyos esetben akár tüzet vagy robbanást is okozhat. Az akkumulátorokat ezért hűtőrendszerekkel látják el, és biztonsági mechanizmusokkal szerelik fel, hogy megakadályozzák a túlmelegedést.
-
Túlmerülés: Ha a lítium-ion akkumulátorok túl alacsony feszültségre merülnek, az károsíthatja őket. A túlmerülés miatt a cellákban lévő anyagok károsodhatnak, és az akkumulátor kapacitása tartósan csökkenhet. Modern akkumulátorkezelő rendszerek (Battery Management Systems, BMS) megakadályozzák a túlmerülést azáltal, hogy lekapcsolják az akkumulátort, ha annak feszültsége egy bizonyos kritikus szint alá esik.
-