Épített coilok

Sziasztok
Kezdő vagyok építésben, s egy mechát raktam össze
Mikor tudom hogy újra kell tekernem és/vagy vattáznom?

3 kedvelés

Szia!

Akkor célszerű vattát cserélni amikor már kokszos íze van a gőznek :smiley: Tekerés csere függ a huzal minőségétől illetve látni is fogod amikor cserére van szükség.

3 kedvelés

Köszönöm
Esetleg arról hogy kaphatok infót mechánál hogy merül az akkum?:sweat_smile:

Nem használok mechát de ajánlom, hogy ezt olvasd át :slight_smile:

1 kedvelés

Mennyi az ellenállás? Úgy látom 1x18650 ha igen, akkor vigyél magaddal egy szatyor akksit is. :smiley: 1db 18650-es mecha nem igazán alkalmas DL-re, de ez csak az én véleményem.

Át olvastam s a tekerés meg ilyesmi megy a fizika is elég jól megy
Csak az akku merülés eddig vagy nem történt meg vagy nem igazán van jele

Az elmúlt két napban nálam kibírt egy napot​:grin:

Akkor ok!

Helló. Nem ismerem a szokásaidat, de örömmel látom, hogy1db 18650 simán viszi a napodat azzal a két szép tekeréssel.
Viszont amennyiben ezen változatnál és elkezdenél láncvapelni! Ne TEDD.
!! Nem okoskodni szeretnék!!!
!! Csak vigyázz vele!!

Fontos információk a Líthium-ion akkukról. (Jó tudni)

  1. Melegedés: A lítium-ion akkumulátorok hajlamosak felmelegedni használat közben, különösen ha nagy áramot igénylő eszközökben vannak használva. Ha az akkumulátor túlmelegszik, az belső kémiai reakciókat indíthat el, amelyek tovább növelhetik a hőmérsékletet, vezetve akár termikus kifutáshoz is. Ez a jelenség súlyos esetben akár tüzet vagy robbanást is okozhat. Az akkumulátorokat ezért hűtőrendszerekkel látják el, és biztonsági mechanizmusokkal szerelik fel, hogy megakadályozzák a túlmelegedést.