Tökéletesen kezdő vagyok. 3 hete hagytam abba a cigarettázást, de egyelőre valamit muszáj szívnom, ezért döntöttem az ecigaretta mellett. Mivel teljesen tök vagyok mindenhez, találomra vásároltam egy Joyetech ego aio készüléket. Hirtelen két porlasztót is sikerült tönkretennem (leégetnem?) Szóval, szeretnék segítséget kérni, hogy ez a készülék megfelelő vagy van esetleg valami jobb, amit használhatnék? Nem pöfékelek egész nap, csak négyszer-ötször egy nap. Hogyan szívjam ezt a cuccot úgy, hogy ne menjen azonnal tönkre a porlasztó? Egyáltalán, mit csináltam rosszul?
Előre is hálásan köszönöm a válaszoket.
Szerintem kipróbáláshoz ez megfelelő készülék, ha bejön a vapelés akkor hamar fogsz másra váltani.
Hogy mit csináltál rosszul… hát azt akkor lehetne tudni, ha megmondod mit és hogyan csináltál
Első készüléknek az Ego nem rossz választás, napi 4-5 slukkoláshoz pont jó (ár-érték arányban is). Használatánál ha előzetesen beáztatod a porlasztót és kinyitod a levegőzését, elvileg nem lehet probléma, nem éghet be “hirtelen” és azonnal a porlasztó.
Ha még nem láttad, esetleg ez segíthet:
Igaza van @Deepfreeze -nek! Ha továbbra is fennáll a beégés problémája, akkor részletesen írd le, hogy mivel és mit csinálsz (melyik porlasztóval, milyen levegőzéssel, milyen likviddel), csak akkor tudunk konkrét segítséget nyújtani.
Köszönöm a választ. Igen a második videot én is megtaláltam. Most egyelőre úgy tűnik, minden rendben, bár azt nem tudom, hogy mennyire szabad sercegnie ennek a cuccnak szívás közben, illetve, ha ez baj, hogy lehet orvosolni. Ja, és még egy kérdés, ha nem gond: van ugye egy jel, ameddig maximum feltölthetem a tartályt. Ez azt jelenti, hogy eddig nyomhatok bele folyadékot vagy eddig érjen a folyadék, ha rácsavarom a porlasztót a szívófejjel együtt.