A tökéletesen kezdő

Sziasztok!

Tökéletesen kezdő vagyok. 3 hete hagytam abba a cigarettázást, de egyelőre valamit muszáj szívnom, ezért döntöttem az ecigaretta mellett. Mivel teljesen tök vagyok mindenhez, találomra vásároltam egy Joyetech ego aio készüléket. Hirtelen két porlasztót is sikerült tönkretennem (leégetnem?) :smiley: Szóval, szeretnék segítséget kérni, hogy ez a készülék megfelelő vagy van esetleg valami jobb, amit használhatnék? Nem pöfékelek egész nap, csak négyszer-ötször egy nap. Hogyan szívjam ezt a cuccot úgy, hogy ne menjen azonnal tönkre a porlasztó? Egyáltalán, mit csináltam rosszul?
Előre is hálásan köszönöm a válaszoket.

Szép napot
Gábor

4 kedvelés

Szia!

Szerintem kipróbáláshoz ez megfelelő készülék, ha bejön a vapelés akkor hamar fogsz másra váltani.
Hogy mit csináltál rosszul… hát azt akkor lehetne tudni, ha megmondod mit és hogyan csináltál :slight_smile:

7 kedvelés

Szia!

Első készüléknek az Ego nem rossz választás, napi 4-5 slukkoláshoz pont jó (ár-érték arányban is). Használatánál ha előzetesen beáztatod a porlasztót és kinyitod a levegőzését, elvileg nem lehet probléma, nem éghet be “hirtelen” és azonnal a porlasztó.

Ha még nem láttad, esetleg ez segíthet:

Igaza van @Deepfreeze -nek! Ha továbbra is fennáll a beégés problémája, akkor részletesen írd le, hogy mivel és mit csinálsz (melyik porlasztóval, milyen levegőzéssel, milyen likviddel), csak akkor tudunk konkrét segítséget nyújtani.

További szép napot, kellemes gőzölést!

7 kedvelés

Köszönöm a választ!

Köszönöm a választ. Igen a második videot én is megtaláltam. Most egyelőre úgy tűnik, minden rendben, bár azt nem tudom, hogy mennyire szabad sercegnie ennek a cuccnak szívás közben, illetve, ha ez baj, hogy lehet orvosolni. Ja, és még egy kérdés, ha nem gond: van ugye egy jel, ameddig maximum feltölthetem a tartályt. Ez azt jelenti, hogy eddig nyomhatok bele folyadékot vagy eddig érjen a folyadék, ha rácsavarom a porlasztót a szívófejjel együtt.

Szép estét
Gab