A kínai, vagy inkább a "hazai"?

Sziasztok.
Most a héten jött meg a kínából rendelt készülékem és pár nap után nem igazán vagyok vele megelégedve. Sok készülék közül válogattam és amikor meg is találtam, amit szerettem volna, be is rendeltem. Kezdő vagyok, most folytam bele ebbe az egészbe, szóval lehet simán az én tudatlanságom is, de 1 - 2 nap után elkezd égett íze lenni a porlasztónak. Gondoltam rá, hogy túl magas teljesítményen nyomatom, de elvileg ez az e-cigi minimum is 50W -os teljesítményen tud gőzölni. (50 - 200W teljesítménytartomány között tud)

Figyelek arra, hogy hogyan szívom, kb. 2 - 3 slukkot szívok és várok vele hogy ne tudjon annyira felmelegedni és ne égesse meg a vattát. De aztán alahogy 1 - 1,5 nap használat után már jelentkezik az ízváltozás és lehet már érezni az égett ízt. Kitisztítottam a porlasztót belülről egy papírtörlővel, kicseréltem benne a liquidet is, így egy darabig jó volt, aztán megint lehet benne érezni ezt a keserű, égett ízt.

Igazából én az e-cigire gyanakszom, bár azért meg van a lehetősége annak is, hogy szimplán én használom rosszul.

Szerintetek, ha beszereznék egy márkásabb készüléket, azzal tartósabbá tehetném az élményeket?
Már nézegettem készüléket és egy , Eleaf iStick Pico melo3 mini " -vel szemezgetek.

(Ezt a készüléket rendeltem: https://www.aliexpress.com/item/1005001962102615.html?spm=a2g0o.9042311.0.0.67c04c4dfi7DYE )
Liquidben pedig 70VG/30PG -set használok.

Köszönöm, ha tudtok segíteni. :slight_smile:

2 kedvelés

Szia ! Másik gépen meg kellene nézned milyen Ohm tartományt ír ténylegesen a tank :stuck_out_tongue_winking_eye:
A készüléket nem ismerem,nem lehet hogy rosszul méri az ellenállást ?
Ha lehet és módod van rá,én inkább másik készüléket javasolnék e helyett :smiling_face:

2 kedvelés

Szia! :slightly_smiling_face:

Egy kèp sokat segítene,amin a kèszülèk be van kapcsolva,ès az általad használt paramèterek látszódnának a kijelzőjèn.

5 kedvelés