Webshopok közül melyiket ajánlanátok?

Kezdő vagyok vagyis az leszek hamarosan.
A kérdés a címben csak egy része.
Azt látom, hogy a legtöbb ilyen jellegű oldal már nem létezik, vagy nem tudom megnyittani. picit még zavaros a mit vegyek és honnét.
Szereztem két módot és hozzá két “fejet”

  1. Vaporesso Gen S ez volt ami bele vitt és emiatt a ehez alap porlasztos eredeti hozzá való fej ebbe porlasztot mit tehetek mert szerintem az eredeti le egett? Csak ugyan olyat ill márka stb nem tudom mit nézzek paramétert és hol keressem mikor vásárolni akarok hozzá.
    illetve ha van okosabb megoldás varom nagy szeretettel.
  2. Smok T-priv mod egy Prpfile unity fejjel (tank) jo tudom nem fej a neve nézzétek el nekem nagyon amatőr vagyok.

Az igazi gyümölcsös ízek és jo fajta nem tocsogoaan édes desszert aromák érdekelnének.
Nem tudom honnét szerezhetem be a fent említett tul nagy weboldal mennyiség és fele nem működős dolog miatt, na meg az angolom sem az igazi…

Olvastam a kezdő tutorialt ami sok mindent tisztába tett a kifejezésekkel kapcsolstossan, de attól nekem még picit bonyolult ezért végül biztos lesznek általam bedobott fura kérdések is, de legfontosabb a honnan.
Smokhoz szeretnék vattat es tekercset na most honnét tudom pontossan melyik jo hozzá?

Ez a smok tankja.

illetve az is érdekel ezek mennyire számítanak rossznak manapság.

Szervusz . Minden eddigi oldalt el lehet érni csak VPN- kell használni a böngészőben opera , Microsoft edge . Illetve ha mobilon ott is vpn tartalamzó böngészőt vagy vpn alkalmazást proton vpn app .
Ha ez még van lesz annyi oldal ahol válogathatsz pénztarcádnak megfelelően.

4 kedvelés

A tank kiváló db wotofo-nak tankok terén a profil a zászlós hajója . Ajánlom hozzá a vandy vape hálóját kis orsón , méretre lehet vágni . Mivel kell bele vatta bőven a cotton bacont ajánlom . Én is ezzel a felállásal használom a profile rdta-mat .
Haló vagy mash