Valóban képes felrobbani az e-cigi? Mire kell figyelni?

Belefutottam most egy ilyen cikkbe amikor is egy ember szajaban felrobbant egy e cigi. Utananeztem ennek es volt allitolag tobb hasonlo eset is hogy pl zsebben felrobbant. Ez mennyire valos veszely? Mire kell odafigyelni hogy 0-ra csokkentsuk ennek kockazatat? Illetve ez a problema melyik tipusu eszkozokre lehet jellemzo? Esetemben egy szivassal mukodo nagyon egyszeru alap keszulekem van (caliburn g2)

4 kedvelés

Igaz én még kezdő vagyok de még nem fordult elő velem ilyen szerencsére​:blush:

4 kedvelés

A veszély valós. Monduk ugyanakkor igen valószínűtlen is :grin:. Épeszű felhasználás mellett kb. 0. Li-Ion cellát nem zárunk rővidre, nem ütjük-verjük és lehetőleg nem áztatjuk csöpögősre semmivel. Vape esetén high drain akku(20A+), megbízható forrásból. Az olcsó bontott laptopból származó cella pl… pont nem ilyen.
Egy időben pl. nagyon mentek a robbanó telefonok is​:yum:
Vsz. nem a G2 fog megölni!

Ja, kimaradt, hogy a mélymerült cellákat nem mentjük meg okostöltövel. Bár az meg inkább a töltés végén szeret elszállni.

6 kedvelés

Szia,

Kb pont annyi esélyed van rá, mint egy mobillal, laptoppal, akksis fúróval. Akkik robbantak, azok mind mecháztak, ahol hiányzik az elekronika, ami megvéd a fizikától, csak ők sajnos nem értettek a fizikához, csak azt hitték.

10 kedvelés

Na itt a lényeg, pontosan így van, sérült akksik és borzasztóan alacsony ohm a nagy gőz reményeben és már pukkant is! Igazából amerikában és angliában fordult elő pár alkalommal! :wink:

6 kedvelés

Igen, hozzánk ez már csak a blikk főoldalán jut el:

Megint gyilkolt az e-cigi!

Marika néni meg csóválja a fejét, hogy a mai fiatalok milyen hülyék. Ott már vert helyzetben vagy és kezdheted a mesét ohmról, meg wattról, a kutyát sem érdekli, mert nem érti, a lényeg, hogy ez veszélyes, mert megírta a blikk is.

3 kedvelés

Szia!
Valóban lehetséges, és ez is, amennyiben valaki agy nélkül csinálja! :slight_smile:

5 kedvelés