Segítségkérés az oldal használatához

Fiúk segítene valaki az oldalakhoz lévő csatlakozással?sok jó téma van azt láttam,de a kezelés kicsit nehezen megy még

6 kedvelés

Szia Flóra! Üdv a Vaperinán! A csoportokat a profilodra kattintasz ott a csillagra azon belül pedig a csoportokra! És ahhoz csatlakozol amelyikbe szeretnél! Többet is választhatsz! A témákat pedig kategóriákként a bal oldalon találod!

5 kedvelés

@Flora51 szia.Üdv.itt.Igaz,hogy nem vagyok fiú,de tudok segíteni?Mi nehézkes?Ha kifejted,könnyebb segíteni bármelyikünknek :slightly_smiling_face:Sok jó téma van igen…én mindbe belementem és mindent elolvastam.A tudástár volt az első,majd szépen tovább​:slightly_smiling_face:

9 kedvelés

Készülékek,ezek beszerzése,aromák.
Kezdő vagyok még​:slightly_smiling_face:

4 kedvelés

A jobb sarokban fent a fotód mellett van 3 csík…ott is elő lehet hozni mindent.

5 kedvelés

Itt alapvetően csak használt készülék adás vétel zajlik néha előfordul aroma, kiegészítők stb… Ezeket az Adok-Veszek kategóriában találod. Mi nem bolt vagyunk :slightly_smiling_face: Csupán ajánlásokat, tanácsokat, segítséget nyújtunk egymásnak. :slightly_smiling_face:

Ha új terméket (készülék, aroma, alapfolyadék stb) szeretnél beszerezni azt egy külön webshopban kell megtenned. :slightly_smiling_face:

Ma Magyarországon ez az egyetlen járható út számunkra :confused:

Néhány megbízható webshop:

Liquidhall
Aromaparadise
Theliquidcity

8 kedvelés

Köszönöm Bea,most pont azt nézegetem​:slightly_smiling_face:

4 kedvelés

1 bejegyzés egyesült egy létező témába: Aromák nem horror áron

Szeritem @Flora51 az irant erdeklodott h milyen keszuleket illetve azt hol erdemes beszerezni kezdesnek;) meg majd a lotyi/nikotin/stb
@anon88785338 mar elnavigalta a kezdopontra, ott talal majd sok feldolgozni valo infot :slight_smile:
Ha esetleg ti is tudtok neki ajanlani valamit akkor itt a lehetoseg :slight_smile:
Nekem most nincs illetve tul sok az otletem. Tulterhelni a legrosszabb otlet.