Oxva xlim se

Sziasztok, még kezdő vagyok nagyon az e cigizésbe. Lenne egy olyan problémám hogy hosszabb távon hagytam benne a liquidet és észre vettem hogy befojt a cigi belsejébe is. Most újra szeretném használni és nem tudom hogy ez biztonságos-e. Már az első próbánál égett ízt éreztem evvel mit lehetne csinálni? Ebbe a tipusba kell vatta? és ha meguntam már az izt akkor hogy szedjem ki a liquidet a tartályból?
előre is köszönöm a válaszotokat.


szia!
A mod valószínű takaritással menthető.A többihez nem értek.

3 kedvelés

És hogy kell takarítani? :laughing: Bocsi a zöld fülűségem miatt.

3 kedvelés

Isopropyl alkohol spray befúj töröl…és kész.(pc-bolt.Flóravita áruház stb.)

3 kedvelés

Szia!

Úgy látom, ebben a kis podban nem vattát/tekerést vagy porlasztót kell cserélni, ha elhasználódik vagy megég, amit használsz, hanem új podfejeket kell hozzá vásárolni

Még használható podfej esetén mepróbálhatsz kifolyatni valamennyi liquid-et azon a lyukon, amin beletöltötted, aztán mehet bele az új cucc. Először érdekes ízeket fog ez a megoldás produkálni, de egy kis idő után a beépített porlasztó átveszi az új lötty ízét. Habár én nem fáradoznék ilyesmivel, mivel csak 2millis a tartály. Inkább ki kéne szívogatni, amennyit lehet, aztán ráönteni valami mást. Az első pár hülye ízű slukk mondjuk így is elkerülhetetlen, de legalább kevesebb lé megy kárba. :grinning:

5 kedvelés

A takarításról János már írt. Esetleg ahhoz még annyit, hogy alul azt a kis gumi biszbaszt (amiből kaptál egy pluszt is) ki tudod szedni egy csipesszel vagy valamivel. Úgy könnyebb lesz kipucolni.

4 kedvelés

Egy kis alaplét szívni belőle, aztán az új íz?
Talán akkor a következő tisztább maradna.
Nem értek a porikhoz, nálam vattacsere azt jóvan.

4 kedvelés