Liquid keverés

Sziasztok. Szeretnénk információt kérni. Ezeket hogyan kell bekeverni?


Szia. Mivel VG többlet így 12%-ban javasolja a gyártó. És én is arra sarkallak. Nyugodtan mehet a 12%

2 kedvelés

Szia. És a 12%ot azt hogyan tudom elkesziteni?

10ml és az aroma kiszerelése

1 kedvelés

Ahogy nézem 100ml az alapod, ahhoz, hogy 12%-os legyen, ki kell venned 20ml-t az alapból. Tehát a 80ml-hez hozzáadva a 10ml-t, úgy lesz 12%-os a liquided.

2 kedvelés

Igy már értem. Nagyon szépen köszönöm a segítséget.

2 kedvelés

Igazán nincs mit. :slightly_smiling_face:

2 kedvelés

Bocsánat, hogy közbeszólok, és simán lehet, hogy én tévedek (soha nem voltam jó matekból), de nem 73 ml alap plusz a 10 ml aroma?

4 kedvelés

Semmi gond. Én meg kezdő vagyok ebben a témában :blush:

Dede, igazad van. A 85ml a teljes, végleges liquid. Huh, ezt jól elcsesztem. Elnézést. :confused:

4 kedvelés

Semmi gond nem történt. :blush:Mindenki tanul élete végéig. :blush:

2 kedvelés

Igen, nekem matekot kéne. :sweat_smile:

3 kedvelés

De van egy keverde is az oldalon. A menüben is megtalálod, vagy a linkesitett szóra kattintva. Keverde figyelt matekórán. :grin:

2 kedvelés

Oké. Köszönöm az információkat. :grin:

1 kedvelés

Bocsánat, csak annyit zavarnék még. Hogy nem hagyott nyugodni a dolog. Beírtam a keverdébe azt ahogy én számoltam. Csak annyi, hogy kerekítettem. De az aroma adott mennyiségét figyelmen kívül hagytam. Így természetesen a másik számítás a jó. :blush:

2 kedvelés

Ó jaj, ha tudnád, hogy én számolásban miket csesztem már el… :sweat_smile: Pont ezért figyelek oda annyira minden ilyesminél.