Sziasztok. Szeretnénk információt kérni. Ezeket hogyan kell bekeverni?
Szia. Mivel VG többlet így 12%-ban javasolja a gyártó. És én is arra sarkallak. Nyugodtan mehet a 12%
Szia. És a 12%ot azt hogyan tudom elkesziteni?
10ml és az aroma kiszerelése
Ahogy nézem 100ml az alapod, ahhoz, hogy 12%-os legyen, ki kell venned 20ml-t az alapból. Tehát a 80ml-hez hozzáadva a 10ml-t, úgy lesz 12%-os a liquided.
Igy már értem. Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
Igazán nincs mit.
Bocsánat, hogy közbeszólok, és simán lehet, hogy én tévedek (soha nem voltam jó matekból), de nem 73 ml alap plusz a 10 ml aroma?
Semmi gond. Én meg kezdő vagyok ebben a témában
Dede, igazad van. A 85ml a teljes, végleges liquid. Huh, ezt jól elcsesztem. Elnézést.
Semmi gond nem történt. Mindenki tanul élete végéig.
Igen, nekem matekot kéne.
De van egy keverde is az oldalon. A menüben is megtalálod, vagy a linkesitett szóra kattintva. Keverde figyelt matekórán.
Oké. Köszönöm az információkat.
Bocsánat, csak annyit zavarnék még. Hogy nem hagyott nyugodni a dolog. Beírtam a keverdébe azt ahogy én számoltam. Csak annyi, hogy kerekítettem. De az aroma adott mennyiségét figyelmen kívül hagytam. Így természetesen a másik számítás a jó.
Ó jaj, ha tudnád, hogy én számolásban miket csesztem már el… Pont ezért figyelek oda annyira minden ilyesminél.
A keverde egy tökjó dolog, de “visszafele”, amikor nem a kész liquid, hanem az alap-aroma mennyisége a kiindulópont, nem egyszerű vele számolni. Értem ezalatt, hogy szerintem sokan vannak úgy vele, hogy itt a 10-30 ml aroma, amit X százalékban kell keverni, és hát a gyakorlati kérdés az, hogy akkor most mennyi alappal öntsem fel? (És az alapon belül még felmerülhet a “nikotinból mennyit” kérdése is, ugye.) Szerintem többek közt ezt a piaci rést látták meg az SnV-k gyártói, akik azt mondják, hogy ne’ a palack, töltsd fel nyakig és nuku fakszni, nem kell számolgatni