Atmizoo Tripod


Na jó,most már tényleg vége​:rofl:

9 kedvelés

Neked bejön?Bolye István rá beszélt?

4 kedvelés

:rofl::rofl:nem beszélt rá,de kíváncsi voltam
Nem olyan rossz kis kazán,csak a drip tip fura így elsőre

2 kedvelés

Nem rossz nem rossz és jól néz ki de nem sírom vissza :rofl:

2 kedvelés

1.2-es levegővel ni 80 al most nyúzom,eddig szuperál kb olyan dvarwhoz hasonlítanám ízben

4 kedvelés

Ez így van olyan mint a Dvarw…azt se szeretem :slightly_smiling_face:

2 kedvelés

Igazat megvallva …nemrég vettem elő azt is és olyan jól sikerült megtekerni(ne kérdezd hogy ) most jó íze van annak is :rofl:

3 kedvelés

A Dvarwot nem értem megvettem az összes szériából egyet mégis csak magyar.Megtekerem az első 5slukk kíváló színte ver mindent aztán az íz eltünik. :thinking:El is adtam mind már csak az 1-es széria van ami még nincs össze firkálva :grinning: Pár éve párologtattok de nem jöttem rá mi a gond a Dvarwal…

4 kedvelés

Így voltam én is vele,pedig én kezdő vagyok most 1.2 levegő 28ga kanthal ! 0,77ohm 18 w (Pedig azt mondtam nem a szívem csücske :grin:) 5-6 menet titanium vatta és láss csodát …egy hete jó íze van bármit teszek bele,még a villamossal is :smiling_face:

5 kedvelés

Mindent végig próbáltam a 2ml tank szekcióval szívható belőle 5slukk…lehet velem van a baj…a többi tank nem ilyen vagy szar vagy jó de ez a Dvarw…Ráadásul azért ha most egy komplett készletet meg veszel belőle össz.afc össz tank palást közel 100ezer…az már fáj…

3 kedvelés

Igen az tényleg fáj,inkább próbálok mást annyiból :blush: 3.5 ml és 5 ml van de a kisebbek jobb ízre nekem

2 kedvelés

Igen most én is a kicsik felé megyek ByKa ból is fogok venni nano tankokat…V8hoz már van…várom,hogy legyen a gyártónál SE… :slightly_smiling_face:

2 kedvelés

milyen tank már mert nem ismerem?:wink::sweat_smile:

Á semmi semmi​:rofl:csak egy Tripod :grin:

1 kedvelés

ja ja hallottam már róla,mtl ez ugye?

2 kedvelés