Szivárog a liquid - Vappresso Sky Solo Plus

Sziasztok!
Zöldfülü :smile: kezdő vagyok, 1 hónapja Vaporesso Sky Solo Plus-t használok alap 0,18ohm porlasztóval 70VG/30PG levessel. A liquid folyással, szivárgással kapcsolatban kérdeznék.
A készüléket ha zsebben hordom vagy fektetve akkor szivárog a lötyi. Miért?
Létezik olyan porlasztós tank, ami nem folyik akkor sem ha fektetve van a zsebemben? Másik témában ajánlottak Smok Mag Solo 100W MOD-ot Vapefly Gunther Top Airflow Tank-kal. A mod kit-ben kapható Smok T-air tank is megfelelő lehet, a leírás és vélemények alapján szintén nem folyik.
A felső legréses tankok valóban nem folynak?
Előre is köszi a tanácsokat, véleményeket, ajánlásokat.

Sajnos erre a tankra rengeteg panasz van. Voopoo Uforce-L tank megfelelő választás lenne neked. Fogadja a PnP és GTX porlasztókat is.

Továbbá a felső levegőzésű tankok is tudnak folyni ha a porlasztó átengedi a liquidet. De ez egyedi eset ami a túlságosan híg liquid vagy a porlasztó hibás gyártásából ered.

A Vapefly Gunther tankja valóban nagyon jó de EU-n belül nehéz porlasztót szerezni hozzá és kétséges meddig lesz forgalomban. A Voopoo Uforce-L-hez kapható porlasztókból óriási kínálat van.

És egy kis korrekció a porlasztó kompatibilitással kapcsolatban. Ezeket a porlasztófajtákat nem tudja fogadni a tank:
Vaporesso-GTX-Mesh-0-6ohm-Coil

3 kedvelés

Azt mondják, hogy nem, és tapasztalataim szerint sem. Nekem is ilyen tankom van, és sokat van oldalvást fektetve, mégsem folyik.

3 kedvelés

Köszi a választ. Tehát a Vaporesso GTX porlasztói közül az ilyen formájút (0.6ohm 0.8ohm) nem tudja fogadni a Voopoo Uforce tank csak a GTX 0.3ohm porlasztót. Ezt a tank tuti nem szivárog, akár zsebben fektetve sem? Miből gondolod, hogy a Vapefly Gunther-hez nem lesz hosszú életű a porlasztó gyártás?

Köszi. Milyen MOD-dal használod, használtad? Porlasztók mennyire elérhetőek hozzá?

image